Berichten over Ondernemersontbijt

1. Ontbijt
    Door Webredactie Christenunie Fryslân op 25 oktober 2022

Ondernemersontbijt over de toekomst van Fryslân

Het contact met Friese ondernemers is waardevol en inspirerend voor de fractie. Zij nemen vanuit hun werkveld inzichten mee waar de ChristenUnie fractie voordeel mee doet. Tijdens het ondernemersontbijt op dinsdagochtend 25 oktober jl. in het provinciehuis te Leeuwarden wordt aan de ondernemers gevraagd welke ideeën zij hebben voor Fryslân. Hoe zien zij de toekomst van Fryslân? Ook wil de ChristenUnie fractie weten hoe zij tegen de ChristenUnie aankijken en waar de komende periode op in gezet moet worden.

Lees meer over "Ondernemersontbijt over de toekomst van Fryslân"
  2. KerkOverstag
    Door Webredactie Christenunie Fryslân op 14 juni 2022

Ondernemersontbijt bij KerkOverstag in Garijp

Op een mooie zomerse ochtend beginnen we de dag met een heerlijk ontbijt bij KerkOverstag in Garijp. Ondernemers uit Fryslân zijn gekomen om elkaar te ontmoeten en te horen van Gerlof Wiersma, oprichter van KerkOverstag wat hem beweegt om te investeren in de gevestigde kerken in Noord-Friesland.

Lees meer over "Ondernemersontbijt bij KerkOverstag in Garijp"
  3. Ontbijt PH vk.jpg
    Door Webredactie Christenunie Fryslân op 29 september 2021

Ondernemersontbijt in het provinciehuis

Na een lange periode kunnen we weer een ondernemersontbijt op traditionele wijze organiseren. Omdat de Friese Statenzaal dit jaar 125 jaar bestaat nodigen we deze keer alle ondernemers uit in het provinciehuis. Na een goed ontbijt in het bedrijfsrestaurant is Statenlid Matthijs de Vries onze gastheer en worden we rondgeleid door de prachtige Statenzaal. We ontdekken de vele verwijzingen naar de Friese geschiedenis en die van de Provinciale Staten van Fryslân. Er is volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en om contacten te leggen.

Lees meer over "Ondernemersontbijt in het provinciehuis"