Welverdiend pensioen voor Sipkje Messink-Breen

afscheid Sipkjewoensdag 11 november 2020 16:00

Prediker zei het al; Voor alles is een vastgestelde tijd. De afgelopen maand stond de tijd voor onze fractiemedewerkster Sipkje in het teken van overdracht van haar werkzaamheden en het naderende afscheid van haar werkzame periode bij ChristenUnie Fryslân.

De fractievergadering waarin Sipkje officieel voor de laatste keer in functie was werd afgesloten met een lunch en een terugblik op haar staat van dienst in het Provinciehuis. Hierbij werd haar een prachtig boek met daarin de herinneringen van alle mensen die in deze periode samen met Sipkje hebben gewerkt aangeboden.

Dankbaar kijken we terug op 13,5 jaar waarin zij altijd punctueel en dienstbaar haar gewaardeerde bijdrage leverde aan het politieke werk in de Staten.

Woensdag 11 november werd zij tijdens haar allerlaatste werkdag in het Provinciehuis feestelijk onthaald met slingers, ballonnen en vele lieve woorden van collega’s, Statenleden en de Commissaris van de Koning.

De fractie gaat Sipkje als gewaardeerde medewerker en als mens met oog voor haar naaste missen. Nu de tijd van genieten met haar man, kinderen en kleinkinderen is aangebroken wensen wij haar Gods zegen toe voor de tijd die komen gaat. Om maar met de woorden van prediker te eindigen; Tijd voor een welverdiend pensioen!

Archief > 2020