Ondernemersontbijt over de toekomst van Fryslân

cufryslanlogo
Door Webredactie Christenunie Fryslân op 25 oktober 2022 om 09:22

Ondernemersontbijt over de toekomst van Fryslân

Het contact met Friese ondernemers is waardevol en inspirerend voor de fractie. Zij nemen vanuit hun werkveld inzichten mee waar de ChristenUnie fractie voordeel mee doet. Tijdens het ondernemersontbijt op dinsdagochtend 25 oktober jl. in het provinciehuis te Leeuwarden wordt aan de ondernemers gevraagd welke ideeën zij hebben voor Fryslân. Hoe zien zij de toekomst van Fryslân? Ook wil de ChristenUnie fractie weten hoe zij tegen de ChristenUnie aankijken en waar de komende periode op in gezet moet worden.

Ondernemers komen met elkaar in gesprek en na het ontbijt bespreken we gezamenlijk verschillende onderwerpen. Als ChristenUnie putten we kracht uit ons geloof. Politiek is tegenwoordig een beladen woord geworden. De samenleving komt steeds meer tegenover elkaar te staan. Hoe kan de ChristenUnie in Fryslân hier een rol in spelen. Woorden als: betrouwbaar en integer, komen op. Maar ook: ergens voor durven staan en niet je kleur verliezen. Statenlid Matthijs de Vries, die ook lijstrekker is voor de komende provinciale verkiezingen, gaat deze uitdaging graag aan.

Samen met de programmacommissie stellen we namens de ChristenUnie in Fryslân het verkiezingsprogramma voor de komende Statenverkiezing samen. “We proberen met uiterste zorg een programma samen te stellen waar onze Christelijke normen en waarden tot uiting komen en we het beste zoeken voor onze provincie. We vinden het belangrijk om ons daarbij te laten inspireren door de mensen uit de praktijk. Ondernemers zijn daarbij een belangrijke schakel.”

Mensen

Labels: